Friday, June 24, 2011

My home today









I have been wanting this kind of plant for a while (don't know the name of it...?) and now I finally found it. I like the little dots of yellow.

The flashlights are some of the totally indispensable flea market finds from Sweden. Really good ones - and you never know when you'll need a flashlight like this. I should have left them in the house where they will probably be of more use though, but you never know...

The beautiful little handmade car from the same flea market.

Yesterday it was Midsummer and we always go to a bonfire but not this year because we were all still exhausted after the flu. It made me a little sad - I don't think I have ever missed a Midsummer bonfire before.

4 comments:

  1. Der er sådan en fin æstetik i dine billeder, Inger Marie! Og Arabias pomona krukke...
    Jeg er begyndt at samle på dem, efter jeg arvede en. Den med de grønne æbler :-)

    ReplyDelete
  2. Sophie - ja, Arabias små skåle er så fine! Jeg har fundet med æble, stikkelsbær og blomme. Vi havde også dén med æble i mit barndomshjem :-)

    ReplyDelete
  3. Saw that plant some days ago, isn't it amazing. Very "finurlig" .....that lamp in your bedroom, love it!

    ReplyDelete

Please drop me a line - it makes me so happy to hear from you!

Send en lille hilsen - hvis du ikke har en blog selv, kan du vælge "Name/URL" i "Choose an identity" skrive en hilsen og klikke send -– jeg bliver så glad for at høre fra Jer!