Monday, January 23, 2012

Bobo




I couldn't resist the sale at Crème de la Crème à la Edgar and bought some pieces both for Frida Viola and the baby. The dotted dress and the little bow body from Bobo Choses are especially nice (we don't know if it's going to be a girl or a boy but the body will make a nice gift for little Agnes if it turns out it is too girly!)

Frida Viola has already accepted her dress - and she is very picky about her clothes at the moment.


They still have some good pieces left on sale.
Enula 9 is another nice shop if you are pregnant or have a newborn - they also have a webshop.
And this pinterest is super nice for all kinds of inspiration.

3 comments:

  1. Åh så fint, de där skulle jag kunnat tänka mig till mig själv också! :)

    ReplyDelete
  2. jeg elsker de farvede stofbleer! jeg farvede selv til flora, det var så hyggeligt. og hvor er det spændende, at i ikke kender kønnet. det gjorde vi heller ikke med nogen af vores:)

    ReplyDelete
  3. Sophie - god idé med at farve stofbleerne selv :) Jeg elsker også stofbleerne, og det bliver helt vemodigt den dag, de allesammen skal pakkes væk!

    ReplyDelete

Please drop me a line - it makes me so happy to hear from you!

Send en lille hilsen - hvis du ikke har en blog selv, kan du vælge "Name/URL" i "Choose an identity" skrive en hilsen og klikke send -– jeg bliver så glad for at høre fra Jer!