Thursday, August 16, 2012

365 things to do with kids





Just before leaving for Sweden I rushed out to buy this book because of the not so promising weather reports at that time. I feared three weeks of rain and thought I might be a little prepared. The weather turned out much better though, and we didn't need extra inspiration for activities - the house and the nature around it was enough in itself.

Nevertheless, I want to post about the book. It's so full of nice little projects you can do with or without the kids, and it provides an immediate urge to create. Besides new and original inspiration the book also contains more classic and wellknown activities (saltdough, chestnut animals etc.) that serves as refreshed reminders. I already have a list of little projects I want to do with Frida Viola during the dark and cold autumn afternoons.

"365 ting, du kan lave med dit barn", by Sabine Lemire.  

4 comments:

  1. Den ser rigtig fin ud - har lyst til at kaste mig over dukkehuset og den lille tændstikæskeseng! Min store pige Vigga er 5 år og ville elske det. God dag til dig.

    ReplyDelete
  2. Ja, den er virkelig fin, Ida - og der er så mange søde ting, man kan lave med en pige på 5 år i den, så jeg kan godt anbefale den :)

    ReplyDelete
  3. Den står også på min ønskeliste... Bare fordi den er fin & jeg er vild med de andre bøger fra Sabine Lemires hånd ;)

    ReplyDelete

Please drop me a line - it makes me so happy to hear from you!

Send en lille hilsen - hvis du ikke har en blog selv, kan du vælge "Name/URL" i "Choose an identity" skrive en hilsen og klikke send -– jeg bliver så glad for at høre fra Jer!