Tuesday, September 3, 2013

stretch & bend




Today Frida Viola joined her first ballet class. At the top of her wish list was a real tutu for dancing. I suggested a dancesuit from soft gallery but it wasn't enough for her. We agreed on the wrap-around tulle skirt from Christina Rohde that can also be used on other occasions (and will fit her for a looong time!) if it turns out that ballet classes aren't exactly what she dreamed of. Today she was happy - I hope it will last.

Middle photo is from last night before bedtime.

4 comments:

  1. Oh so cute, I hope she enjoys it. I just love your use of florals in the middle photo, the wallpaper and cushion. So lovely, Elizabeth

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Elizabeth! I don't know how it happens but I tend to always fall in love with floral patterns - and somehow, luckily, they match quite good :)

      Delete
  2. Jeg er enig med Elizabeth, hvilket minder mig om: Jeg kan virkelig godt lide dine billeder og læser alle dine indlæg, men Jeg fandt dig oprindelig gennem en bolig-reportage fra dit hjem.
    Derfor ved Jeg at du har et rigtig lækkert hjem!:)
    Så udover dine skønne detalje-billeder ville Jeg nyde at se nogle lidt større scenerier fra dit hjem også:)
    Tak for en fin blog. Det er en af mine ynglings.
    Kh Lisbet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Lisbet - og TAK for en rigtig god hilsen, som jeg straks vil tage til mig :) Lige nu er vi under ombygning, så her er ret kaotisk - men forhåbentligt kan jeg snart zoome ud igen og fange nogle større hverdagsglimt herhjemme fra. Det var virkeligt dejligt at du skrev - og skønt med noget konkret feedback.

      Delete

Please drop me a line - it makes me so happy to hear from you!

Send en lille hilsen - hvis du ikke har en blog selv, kan du vælge "Name/URL" i "Choose an identity" skrive en hilsen og klikke send -– jeg bliver så glad for at høre fra Jer!